ליצירת קשר

קייטרינג בשרי
קייטרינג בשרי

הפקת אירועים בסטייל

הפקת אירועים כוללת משימות רבות משלב תכנון האירוע ועד לאחריו. שלב התכנון של הפקת האירוע כולל מציאת אתר מתאים לאירוע, גיבוש ויצירת התפיסה העיצובית של האירוע, בחירת הספקים המתאימים עבור האירוע – כל זאת לאחר ניתוח והתאמת האפשרויות לאופי האירוע, מספר המוזמנים ורצונותיהם של הלקוחות, מזמיני האירוע.

איכות ללא פשרות

איכות ללא פשרות

מגוון רחב של מנות

מגוון רחב של מנות

אווירה מנצחת

אווירה מנצחת

השלב העיקרי בעת הפקת אירועים בסטייל הוא ביצוע בפועל של תוכניות האירוע שגובשו, ובכלל זה הכנת אתר האירוע, עיצוב התפאורה, הקייטרינג כולל עיצוב והגשת המזון, והתוכנית האומנותית. בעת האירוע האחראים על הפקת האירוע יתמקדו בפיקוח על עבודתם של כל בעלי התפקידים המעורבים בהפקת האירוע, ובהקפדה על תיאום והרמוניה ביניהן.

ישנם מגוון של עסקים בתחום של הפקת אירועים, ממפיקים עצמאיים, האחראים על היבט מסוים הקשור באירוע, מפיקים מטעם גני האירועים, ועד חברות הפקה שהרחיבו את שירותיהם מתחום של חברות קייטרינג לתכנון אירועים שלמים. הפקת אירועים בסטייל, מחייבת ניסיון ומיומנות בארגון והפקת אירוע, המאחד את כל הפונקציות הדרושות לקיומו של אירוע, ומרכז אותם תחת מטרייה אחת, לשם מתן מענה על כל צרכי האירוע ברמה הגבוהה ביותר. כיום, ישנו מגוון רחב של גני אירועים מסוגים שונים. בעת בחירת המקום המתאים עבור האירוע שלכם, חשוב לבדוק אלו שירותים מספק האולם או גן האירועים, ומה הן האפשרויות שמציע המקום בנוגע לשירותי הסעדה וקייטרינג של האורחים.

ללא ספק ההחלטה על בחירת הקייטרינג לאירוע היא אחת ההחלטות החשובות ביותר, המשפיעה באופן מכריע על הצלחתו של האירוע תלויה בכך. בין אם בוחרים בחברת קייטרינג בעזרתו של מפיק האירוע או באופן עצמאי, ובין אם פונים חברת קייטרינג, המספקת מענה לכל האספקטים של תכנון האירוע, בחירת תפריט הקייטרינג הינה אחד היסודות סביבם מתגבש האירוע. מומלץ להתייעץ ולהיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום של הפקת אירועים בבחירת התפריט המושלם לאירוע והתקציב שלך.

כמובן שמומלץ לטעום את הפריטים המוצעים טרם קבלת ההחלטה הסופית לגבי התפריט. לשם כך, יש להיפגש עם השף למפגש טעימות פרטיות. הטעימות הן ההזדמנות לצפות בתצוגה המקדימה של מרכיבי התפריט ולשתף את השף בהעדפות שלכם. טעימות פרטיות הן חיוניות כדי לספק את השירות והחוויה הטובים ביותר, וכן להבטיח שתהיו רגועים ביום האירוע, ובטוחים שהאורחים שלכם מקבלים קייטרינג איכותי ושירות ללא דופי.

הקייטרינג לאירוע משפיע ומושפע מאופי האירוע, ולכן יש לתת את הדעת לכל השיקולים הרלוונטיים הקשורים בקייטרינג, כגון: מאפייני המקום, האם מדובר באולם או בגן אירועים, הקונפסט של האירוע, סגנון ההגשה המתאים, וכדומה.

חברת קייטרינג איכותית ומקצועית יכולה לדאוג לכך שתוכניות האירוע לרבות הקייטרינג המוצע לאורחים, ישאפו לרמה הגבוהה ביותר של אלגנטיות ותחכום, שתגרום לאורחים שלכם לזכות בחוויה ייחודית המשלבת סטייל ומקוריות. הפקת אירועים בסטייל מתאימה לאירועים מסוגם שונים, מאירועים אלגנטיים בבית פרטי ועד לאירועים מעוצבים באולם אירועים או בגני אירועים לפי בחירתכם.

הסוד של כל אירוע בלתי נשכח טמון בשילוב המושלם של מטבח, עיצוב אלגנטי ושירות ללא דופי. קייטרינג הכולל אוכל נהדר המוגש על ידי צוות מקצועי, יגרום לאורחים שלך להרגיש מיוחדים באמת. תשומת הלב הקפדנית לכל פרט ופרט של האוכל והשירות תהפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת, ותאפשר לכם, להירגע וליהנות ממסיבה מדהימה יחד עם האורחים שלכם.

צור קשר

ליהנות מאירוע בראש שקט –  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן